Trött!

Lite IKEA och snabb barnvagnsprovning idag *stress stress*, ogillar att ha tider att passa så man inte bara kan ta det lugnt. Var tvungen att konstatera att jag gillar vagnen jag spanat på, och japp, det gör jag. Men fasen vad den kostar! En Brio Go står på önskelistan.

På IKEA blev det mest nödvändigheter, förutom en matta till vardagsrummet jag inte räknat med. Men det var ett kul och bra köp, blir lite mysigare.

Konserten med Pink häromdagen var riktigt bra! Skön brud och riktigt bra show!

Tröttare än tröttast är jag just nu, o klockan ringer runt 04.. så dags att dra sig till sängs. Gonatt!
1 Tove:

skriven

Den kostar (vet ju själv hur det var då vi har en sån), men den är SÅ värd varenda krona och jag lovar dig att du kommer att bli skeetanöjd! :) tänk såhär! Hur många år kommer du inte att ha den? Jobbigt dyrt då den ska betalas, I know. Men vi har tänkt att ha våran i många många år. Så slår man ut allt på dessa år så blir det inte så dyrt! Vilken färg kör ni på? Puss på dig

Svar: Ja jag tror också den är värd varenda krona, är kär i den! :) Svart o svart tror jag! Varit inne på grått också, men svart är ju ändå svart ;) puss!
Linda

Kommentera här: