LIA + Countdown

Jag trivs på min LIA. Att vara på en vårdcentral är kul då det är väldigt brett och varierat. Gemenskapen och sammanhållningen mellan alla olika yrkeskategorier är väldigt bra där jag är, och det är roligt och intressant att få ta del av alla på olika sätt.. Om det så är privat i fika-/lunchrummet eller genom ärenden kring jobbet helt enkelt.
 
 
Bad en sköterska kolla blodtrycket mitt häromdagen, då jag skulle kollat det för en tid sedan. Gäller att ta vara på de "faciliteter" som finns när man har chansen, hehe. Dessvärre var resultatet högre än jag hoppats på, så sköterskorna lovade att kolla det på mig mina kvarvarande veckor också. Blir jättenojjig av att det inte är som det ska/alltid varit förut.
 
 
 
Klickade precis hem ett par nya gummistövlar till Stella. Gillar enkelheten i dessa och med lite extra rabatt just nu hos Stadium fick jag de till ett rätt bra pris med.
Och vi kryssar på i nedräknings-kalendern!! (Lägg märke till den lilla kameran, då är det dags för tagning av passfoto!) Två veckor har gått så fort att jag börjar inse att vi snart är där!!!!! SO READY!
 

Kommentera här: