Sol och massa plugg

Att vakna till sol tidigt den här lördagmorgonen känns ju underbart!!!

Vi har en hel del i skolan nu! Började skriva på det här inlägget igår, men insåg att jag var rätt slut för dagen och slog ihop.

När man för en liten, liten stund kände att nu är det nog lite lugnt ändå.. efter några nyss avslutade kurser har vi nu bara en kurs att koncentrera oss på inför LIAn, sen praktik i fem veckor. Efter LIAn har vi några veckor kvar i skolan innan sommarlovet, och hittills har det sett rätt lugnt ut, inte så mycket åkande till skolan osv. Men, för ett par dagar sen uppdaterades schemat som vände på allt som är i närheten av lugnt de sista veckorna. Vi har typ hundra saker som ska göras efter LIAn! Flera inlämningsuppgifter, grupparbeten, föreläsningar, tenta (or?) och lite till. Så mycket att jag i skrivande stund faktiskt inte riktigt än har koll.

Men det blir bra, förhoppningsvis får vi in en massa matnyttiga kunskaper och att träffa mina fina klasskompisar är ju bara kul. En ska bara ställa om sig på en hel massa plugg in i det sista nu!

Kommer kännas väääldigt värt och välförtjänt med en efterlängtad semesterresa ett par dagar efter sista skoldagen 😍 ☀️ 💦

 
Här är jag ute på min första LIA i dec förra året.
 
 
Min lilla bästis <3

Kommentera här: