Twerk fitness

Igår kväll var jag på ett Twerk fitness-pass, o det var riktigt kul! Skönt, svettigt, härligt och well, a whole lot of shaking booty! Börjar kännas en hel del nu ikväll vilka muskler man liksom använde igår. Kan varmt rekommendera det, ett effektivt 30-minuterspass! (info på www.dud.se)
 
Förutom att det var jädra skoj, så var det ingen mindre än fina Josefine som höll i passet. Alltså, hon är min gamla danselev. Om jag inte minns fel var hon 12 år när hon började dansa hos mig.. kanske redan vid 11. Vi pratar typ 10 år sedan.. På högstadiet gjorde hon t.o.m. sin praktik hos mig, sin danslärare. Fattar ni hur ärofyllt det kändes att ens elev ville göra sin praktik hos en! Jag var stolt, och jag är stolt! För den Josefine är och hur hon utvecklats och tagit sig fram inom dansen. Hon är en grym dansare, danslärare och person. Och det är både kul och känns så varmt i hjärtat att hon idag står och även undervisar mig. Och att vi idag kan dansa tillsammans på ett annat sätt. Kärlek till dig, Josefine ❤️

Kommentera här: