LOPPI blogbag

Vi har ju haft äran att få prova massa trevliga produkter i Loppis höst-blogbag. Superspännande! Vi tackar Loppi.se för det! Här kommer en liten recension på produkterna:
 
* Old El Paso Stand 'n' Stuff - Riktigt goda tacobröd. Både jag och Stella provade, och jag tror jag gluffsade i mig hela tre stycken. Tur de är mini! ;)
 
* Neutral tvättmedel - Superbra tvättmedel. Parfymfritt är bra att ha till vissa plagg, ytterkläder till exempel. Jag har tvättat alla våra kläder i det här tvättmedlet nu och har varit nöjd med resultatet.
 
* Comforts parfymfria sköljmedel - Jag upplevde det här sköljmedlet otroligt mjukgörande. Supermjuka kläder blev reultatet!
 
* Palmolive kids tvål - En härlig skumtvål som doftar ljuvligt. Både jag och Stella gillar den.
 
* Colgate Smiles Kids - Tandkräm som blev godkänd. Dock har hon en annan favorit som hon helst använder.
 
* Kitet "Barn" från Folksam - Ett superbra kit med olika plåster. Vanliga plåster, brännskadeplåster, skavsårsplåster, tvättlappar. Ett toppenkit helt enkelt, perfekt att slänga med i väskan.
 
* Yoplait Safari yoghurt - Stella valde päron-vanilj/hallon & jordgubbs-kombinationen. De har ätits flitigt till frukost.
 
* Storytel - Jag har laddat ner en och annan e-bok, Stella har lyssnat på en ljudbok, "Pettson och Findus", ett par kvällar.
 
 
 Jätteroligt att få prova allt det här, vi hoppas vi får vara med om det flera gånger!

Kommentera här: