Fin dansavslutning

I går hade vi den årliga dansavslutningen, och som vanligt är det alltid lika kul att se alla duktiga elever. Mina fina tjejer var superduktiga, de var nöjda och jag är supernöjd och stolt. Jag kan inte komma överens med tanken på att släppa de i höst, så vi får se hur det blir med den saken...
 
Själv showade jag och magen loss i ett kort danslärarnummer :) Jättekul o härligt! Jag känner inga direkta begränsningar än så länge, och jag är otroligt inspirerad och taggad till mera dans! Superkul var det även att många vänner var där och kollade!! :)
 
Min fina grupp gav mig en mysig avslutningspresent, lite söta bebiskläder. Så rart! Alla var väldigt fina igår, många händer var och kände på min mage, de pratar väldigt mycket om bebisen, frågar hur det känns osv. De, likaså jag, känner lite seperationsångest tror jag, men trots det har vi haft hur kul som helst! Jag hoppas få träffa många av de i sommar när jag tänker hålla ett par sommarkurser :)
 
 Jag o min bebismage :)
 
 Fina blommor jag fick :)
 
 O söta kläder till mitt lilla ♥
1 Hanna Karlsson:

skriven

Vad kul att dansa!

Svar: Ja superkul o härligt! :)
Linda

2 Sofia:

skriven

Oj men va synd ja missa d! Visste inte ens att d va nu o inte heller om du skulle va med..har så dålig koll på allt nuförtiden :-/ kul att d verkar blivit lyckat iaf! Fin du o magen e ♡ kram kram

3 Linda:

skriven

Ingen fara! :) Ja det blev en mysig föreställning. Tack tack :) o kram!

4 Malin Hedlund:

skriven

Härligt att du fortfarande känner dig så smidig och inspirerad! :-) Låter väldigt härligt att showa loss!

Kram

Svar: Ja verkligen :) Jag är glad och tacksam för det! Kram
Linda

Kommentera här: