Vecka 22, bebisbuff & dans!

I går vankades det jobb, en sväng till gamla lägenheten för att tömma det sista, möte, och slutligen sjunka ner för lite soffmys. Nu är det snart dags att dra igång ett nytt jobbpass!
 
Känns som jag inte hinner med nånting just nu. Fast det gör jag ju, massor. Men längtar sååå efter att bara vara ledig, ha några timmar över och inte veta vad jag ska hitta på.
 
Denna torsdag går jag in i vecka 22 :) Känns underbart, och såå mysigt att känna det lilla livet därinne. Jag har ju gjort det ganska länge, men kul när även T kan känna. Oftast har han inte varit tillgänglig när jag känt väldigt tydligt, annars har jag vaknat mitt i natten av buffningar när han snarkat som bäst, och då har det inte känts som läge att väcka honom. Men igår kväll fick han känna en första liten buff :)
 
I morgon ska jag försöka få ihop en liten koreografi till ett 70-årskalas som hålls i nästa vecka. Haha, jag gillar optimisten i mig! Tanken är att bror min ska spela en låt på akustisk gitarr och jag och Ullis dansa till det. Hennes mormor ska firas, och det vore så roligt om vi hinner få till det. Har precis fått en version spelad för mig av min bror, och hjälp vad vackert det är. Den känns i hela kroppen. Låten är "Tiny Dancer" av Elton John.
 
Ha en underbar dag i vårsolen!
1 Emma Blomberg:

skriven

Åh vad synd att det inte blev något med dansen. Vet ju att du velat göra just det väldigt länge. En annan gång =)

Kommentera här: