En betydelsefull klapp

Idag träffade vi våra närmsta vänner, såna där som alltid finns där. Såna där som man bara kan va med utan att på något sätt behöva anstränga sig det minsta. Såna där som man gärna upplever massa sköna dagar tillsammans med. Såna där vänner som liksom är som en del av min familj ♡

Idag bjöd jag hem de på hamburgermiddag, med efterföljande kaffe och julklappsutdelning. Stella fick sötaste kaninvästen och jag en massagebehandling. Hur fint som helst!! Jag ser fram emot att starta upp ett nytt år med en välbehövlig massage.

Mina fyra härliga gudbarn N, E, L, och M (stolt gudmor, japp!) fick en gemensam klapp av mig och en varsin liten mjuk klapp.

Min klapp till Herr och Fru Lindfors var ett fotoalbum med minnen från deras bröllop för 10 år sedan. Ja, tio fantastiska år har gått, och en hel del har de hunnit med ;) De är lika fina nu som då, och med handen på hjärtat tror jag att de här två verkligen menade "tills döden skiljer oss åt" ❤️





✨ ✨ ✨

Kommentera här: