Roligt

Nu på morgonen ringde ett okänt mobilnummer vilket jag är rätt van vid sedan jag skrev in mig som vikarie i förskola/skola. Eftersom jag har fått ett bra vik nu fram till i mitten på december så får man ju mest tacka nej till det som rings och erbjuder jobb för dagen. Men, idag var det en rektor från en skola som ringde, där jag för någon dryg månad sedan sökte jobb, som i stället ville erbjuda mig ett annat jobb. Nu är jag ju som sagt uppbokad någon månad till, men sa att jag efter det finns till förfogande. Hon lät positiv och ville att jag gärna tittar förbi o säger hej.

Även om det inte var värsta superdealen så var det riktigt kul att hon ringde upp mig (efter att ha kollat igenom cv:n som hon fått, sa hon).

O medan jag skrev detta ringde en förskola o erbjöd mig några veckors vik i december. Typiskt när det krockar med redan befintligt jobb. Men så kan det va.

Ha en härlig dag 🌸
1 Marina:

skriven

😃💗

Kommentera här: