Torsdagstrött

Torsdag och jag är trött. Sen i lördags har vi sovit dåligt. Stella har varit sjuk och är fortfarande inte hundra. Vi har nyss varit till BVC för att visa upp utslag, ovisst om dessa, men förmodligen virusprickar. Hostan är jobbigast nu, och febern har kommit o gått sen i lördags. 

Första gången någonsin som jag vabbar från jobb, känns konstigt, ger mig lite dåligt samvete, känslan av att jag är en dålig/oseriös kollega och så ovisst på något sätt. Men jag vet att det är fullt naturligt, inget dumt, inget illa menat osv. Bara en väldigt ovanlig och ny grej för mig. Känns kanske lite extra jobbigt då jag är på ett nytt jobb där jag bara hunnit jobba drygt en vecka. 

Fördelen i det kluriga är att jag får spendera varenda sekund med den bästa ❤️
1 Sandra :

skriven

Onsdag!! Haha ;)

Svar: Ja jag skojade inte om tröttheten 😂😜
Linda

Kommentera här: